Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

понеделник, 22 ноември 2010 г.

Макарони с три вида сирена


Много обичам паста, но трябва да ви призная, че до сега съм я правила предимно "червена", както казва дъщеря ми, т.е. с дом. сос.Останалите съставки варират, но доматеният сос присъства винаги.Направих изключение за тази рецепта и не сгреших - чудна паста се получи, облизахме си пръстите.
Рецептата получих от колежка - тя се върна миналата седмица от Гърция , и останалите колежки я питака къде е била, видяла ли е това, посетила ли е онова....Можете ли да се досетите какво я попитах аз?Едва ли този въпрос ще ви затрудни , но да си кажа - попитах я дали си е хапнала нещо вкусничко, докато е била в Гърция.Колежката ми е умна жена, беше подготвена за въпроса ми, така че грабнах лист и химикал и прилежно , като ученичка, записах рецептата.

Необходими продукти:

1 пакет макарони - моят беше от 400 гр.
150 гр. пуешко филе
200 мл. готварска сметана
100 гр.краве сирене
80 гр. пушено топено сирене
150 гр. кашкавал

Сварете макароните според указанието на опаковката.Прецедете ги и ги сложете в тавичка - нека не е много малка, не бива да се получава дебел пласт макарони.Добавете филето, нарязано на малки кубчета. Поръсете със сиренето и добавете и нарязаното на кръгчета пушено топено сирене.Идва ред на сметаната - залейте с нея макароните и хубаво разбъркайте.Поръсете с настърганият кашкавал и запечете във фурната на 200 гр. , докато кашкавала хубаво се разтопи.

В рецептата нямаше пропорции, описала съм ви в какво съотношение приготвих макароните аз, ако вие желаете да промените нещо - не е проблем.В рецептата на колежката ми имаше шунка и бекон, които се запържват предварително, но аз ги замених с пуешкото филе - притесних се , че шунката и беконът могат да " утежнят" макароните;).

Утре съм на работа и ще благодаря от все сърце на Лоти за прекрасната рецепта.

Това е, сервират се веднага след приготвянето.

Приятно готвене и още по- приятно похапване!

1 коментар: