Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

неделя, 21 ноември 2010 г.

Пурички с банан и шоколад


Това е един страхотен десерт - не знам дали ще мога да ви убедя да го направите, но поне ще опитам:).Лесен е, бързо се приготвя, не изисква чакане, за да "отлежи" и има наситен шоколадово-бананов вкус - това са само някои от достойнствата му, дано са достатъчни , за да ви убедят да го приготвите;).
Намерих тази рецепта в един много интересен сайт, разгледайте го, със сигурност ще си харесате много рецепти - My Worlds.

Необходими продукти за 4 порции:

8 кори за баница - ползвах "Фамилия"
4 банана
80 гр. натурален шоколад
захар
разтопено масло

Вземете една кора, намажете я с разтопено масло и сложете върху нея втора кора - да залепнат една за друга.Намажете тук- таме и втората кора с масло, в единият й край сложете банана и парченца шоколад и я навийте, като прегънете крайчетата така ,че да се получи нещо като пакетче, за да не изтече плънката при печенето.Намажете пуричката отвсякъде с разтопено масло, оваляйте я хубаво в захар , да има навсякъде и по много:).Слагате готовата пуричка в тавичка, покрита с хартия за печене*(всъщност се получава една дебела пура, но това са подробности:)).Приготвяте и другите три пурички по същият начин.
Пекат се в предварително загрята на 220 гр. фурна, докато придобият златисто кафяв загар - около 15-20 мин., вадите ги, като ви харесат на вид:).
Сервират се топли.

Това е, насладете им се.

Приятно готвене и още по- приятно похапване!

Източник

2 коментара:

  1. Аелис, здравей. "Познаваме" се от Бг-мамма, аз съм вив-мив :)Видях този страхотен десерт в темата със снимките и веднага дойдох и тук, за да проверя дали си публикувала рецептата. Тези дни ще го направя и ще пиша резултата, но съм сигурна, че ще е неустоимо на вкус. Обичам банани и шоколад...
    Запазила съм блога ти в любими и често надзъртам тук :)
    Лек ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Вив, много се радвам да се срещнем и тук:).Стоплиха ме думите ти, благодаря ти!Надявам се да ти допаднат пуричките, на мен мнооого ми харесаха.

    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване