Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

петък, 21 януари 2011 г.

Сладкиш с тиква


В основата на този сладкиш стои рецептата на Сладка хапка за Пенсионерски сладкиш с ябълки.В края на рецептата тя е написала, че го е пробвала и с тиква и е станал вкусен, та реших лично да се убедя в това:).Хареса ми сладкиша - малко продукти и добър резултат - една много удобна комбинация;).Оригиналната рецепта е с ябълки, вие ще можете да я видите цялата, тъй като ще я посоча като източник.

Необходими продукти

1 1/2 ч.ч. настъргана тиква - добре изтискана от сока
1 ч.ч. захар
3/4 ч.ч. олио
1/2 - 1 ч.ч. начукани на едро орехи
3 - 4 с.л. кисело мляко
1 яйце
канела (аз слакам 1 ч.л.)
2 ч.ч. брашно
1 1/2 ч.л. бакпулвер

Първо разбийте яйцето, добавете киселото мляко, олиото , захарта и канелата - аз бърках с вилица докато се поразтопи захарта.Добавете пресятото брашно с разбърканият в него бакпулвер и отново разбъркайте,добавете орехите и накрая и тиквата- аз хубаво изтисках сока, притеснявах се, че иначе сладкишът ще се получи глетав.
Получава се гъсто тесто, което се изсипва в средно голяма тавичка, намазнена и набрашнена, и се пече на 200*С ( аз пекох на 180 гр.).
Сервира се по желание наръсено с пудра захар, със сладолед или натюр.

Това е.Много ароматен сладкиш се получи, дано допадне и на вас:).

Приятно готвене и още по- приятно похапване!

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар