Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

вторник, 15 февруари 2011 г.

Пиле с къри сос и пухкав бял ориз


Това е още една от вкусните рецепти на Вероника.Признавам си, че първоначално не й обърнах внимание, но когато Весела , която ми е съфорумка във вкусният сайт "Гответе с мен" ми препоръча тази рецепта - не можах да й устоя:).В началото ме смути количеството къри, но след като Весела ме увери, че количеството си е точно колкото трябва, вече нямах никакви съмнения и се заех да приготвя това наистина вкусно ястие.Рецептата за самото пиле изпълних съвсем точно, само че вместо цяло пиле използвах четири голями пилешки бутчета.За ориза използвах моята си рецепта, защото това си е най- вкусният ориз за гарнитура за мен и това си е:))).Разбира се, ако искате да направите ориза така, както го е приготвила Вероника - вижте източника и действайте смело, това момиче наистина знае как да се оправя в кухнята и аз не се срамувам да си призная, че научих много от нейният блог.

Необходими продукти :

Продукти :
1 пиле- при мен 4 големи бутчета
1 глава кромид лук
5 скилидки чесън
1 обелен домат
пипер меланж ( или черен пипер )
сол на вкус
магданоз
2 супени лъжици къри
1 супена лъжица горчица

1 1/2 ч.ч. ориз
3 ч.ч. вода
бахар
сол
2 с.л олио

Сложете лука, чесъна , магданоза и домата в блендер и ги нарежете на ситно.
Нарежете пилето( аз нарязах всяко бутче на две) , подсушете го и го осолете добре.
Поръсете го с пипер , сложете и горчицата и ги разпределете добре по всички парченца пиле .
В тиган сложете малко олио да се загрее и прибавете кърито да се запържи леко , после прибавете и смлените в блендера продукти.
Запържете леко и тях на слаб котлон и добавете пилето.
Покрийте ги с капак и задушете 3 - 4 минути.
После прибавете 2 чаени чаши вода към ястието и задушавайте пилето до готовност , нагласете котлона на средна към слаба степен.
Когато то стане крехко и месцето се отделя от костите - ястието ви е почти готово.
Докато пилето къкри може да приготвите ориза ето по тази рецепта, като единственото, което трябва да добавите, са 2-3 зрънца бахар :
Ориз за гарнитура
Сервирайте ориза , полят с къри сос и покрит с вкусни парчета крехко пиле !

Това е рецептата, поглезете се:)!

Приятно готвене и още по- приятно похапване!

Източник

2 коментара:

  1. Мммммм, и ние бяхме на подобен ориз тези дни, но аз не слагам чесън... Ще пробвам и този вариант!

    ОтговорИзтриване
  2. Benita , той чесънът , след запържването, не е така натрапчив, съвсем лек аромат придава - ако не го бях готвила аз можеше и да не заподозра присъствието му:))).Сосът наистина е много вкусен и много добре се комбинира с пилето и ориза.

    ОтговорИзтриване