Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

понеделник, 2 май 2011 г.

Чийзкейк с вишни


Това е един наистина много вкусен десерт.Като идея използвах чийзкейка на Pina от бг- мама, но се наложи да променя основата - останалата част от рецептата си е нейна:).Това, което прави този чийзкейк толкова вкусен, е всъщност крема , познат повече като " кремът на Лабрекс".Много ми хареса това кремче, и занапред ще го ползвам за направата на сладкиши и торти.
И още едно нещо, което ще ви накара това да е следващият ви десерт - този чийзкейк е без печене, от любимите ми:).Става лесно и му е нужен съвсем малък престой в хладилника:).
Не успях да снимам чийзкейка цял - бях забравила да заредя батерията на фотоапарата, а никой не искаше да чака:).Надявам се и в този си вид да ви хареса:)!




Необходими продукти:

За основата:

1 пакет чаени бисквити - използвах "Еверест" с масло,220 гр.
90-100 гр.меко масло
2 с.л. прясно мляко

За крема:

125 гр. крема сирене
400 гр. заквасена сметана
1 крем "Оле" на д-р Йоткер, ванилия
1 к.ч.пудра захар - моята е с вместимост 80 мл.

За заливката:

1/2 бурканче сладко от вишни




Бисквитите натрошете на ситно - сложих ги между два пласта хартия за печене и минах няколко пъти с точилката, тази идея взех от Pep-4o;).Разтопеното масло се смесва с тях,добавят се двете супени лъжици прясно мляко и с така получената смес се покрива дъното на форма с откопчаващи се страни с диаметър 26 см..Остава се в хладилника за 30 мин..
През това време може да приготвите крема.
Смесете крема сиренето, заквасената сметана и крем "Оле", както е на прах, от пакетчето, добавете пудрата захар и разбийте с миксер до хомогенна смес.
Извадете формата от хладилника, нанесете крема върху основата, заравнете го - доста е плътен.Приберете в хладилника за още 2-3 часа, след това го украсете с вишневото сладко преди поднасяне и си отрежете парченце в красива чинийка - тя ще е чудесно допълнение към този наистина вкусен десерт.
Редактирам се, за да допълня впечатленията си от чийзкейка на следващият ден - все така вкусен си е, но видът му не е така апетитен, тъй като сладкото е попило в крема.Ако искате освен вкусен и красив чийзкейк , моят съвет е да заливате всяко парченце със сладко преди поднясянето.

Приятно готвене и още по-приятно похапване!

Източник

12 коментара:

  1. Изглежда много, много вкусно!
    А как обичам сладко от вишни... Мммм!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Илианка, благодаря ти!Чийзкейка може и с друго сладко да се направи, но си мисля, че точно това от вишни много си отива с вкуса на кремчето:).

    ОтговорИзтриване
  3. Като любителка на чийзкейкове планирам и вариант с вишни, благодаря ти, че ми напомни.
    Твоят изглежда страхотно,поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Мариета, и аз съм им фен на чийзкейковете - само не съм се престрашила да пробвам някой с печене, все лесното избирам:))).
    С нетърпение ще очаквам рецептата на твоя чийз;).

    ОтговорИзтриване
  5. Аелис, стахотна е рецептата, вече го направих и отлежава в хладилника, напоследък все правих този с печене на Йоли с ягоди, и търсих такава по-бърза рецепта. Направо ми четеш мислите, затова харесвам твоите рецепти-лесни ,бързи и мнооооооого вкусни:))))

    ОтговорИзтриване
  6. Zaza, много си бърза:).Много ме зарадва поста ти:).И след като похвали чийза на Йоли - ще го направя при първа възможност!

    ОтговорИзтриване
  7. Аелис,много тача този крем,но не съм го прилагала към чийзове.И аз ги обичам много,но винаги в печен вариант!Пробвай,не е никак трудно,а вкуса е съвсем различен!
    Поздрави и хубава вечер ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  8. Еликсир, и на мен много ми хареса кремчето - за първи път го пробвам.Чудно си отива с бисквитеният блат.Непременно ще пробвам чийзкейк с печене - даже съм си набелязала няколко:))).

    ОтговорИзтриване
  9. Много ми хареса рецептата,непременно ще го направя,до сега не съм правила такъв крем,ще видя как ще реагират във вкъщи!

    ОтговорИзтриване
  10. Нели, много е вкусно кремчето - дано и на теб ти хареса:)!

    ОтговорИзтриване
  11. Ох, това може ли да го опитам ... ЦЯЛОТО :))???

    Уникална комбинация от вкусове, Аелис- и адски любима!! Браво :)

    ОтговорИзтриване
  12. Мина,бих те почерпила, ако можех:))).Благодаря ти много за хубавият коментар!

    ОтговорИзтриване