Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

петък, 14 май 2010 г.

Сладкиш "Агнес"



Този сладкиш стана любим на съпруга ми, той не е много по сладичкото/ за разлика от мен и голямата ни дъщеря/, има 2-3 сладкиша, които много харесва, всичко останало само дегустира .След като го опита заяви, че ще иска да му го правя честичко, затова записвам рецептата в блога си.

Необходими продукти :

4 яйца
1 ч.ч. брашно
1 ч.ч. захар
1 п. кр. масло - сложих 200 гр. масло, едно пакетче малко ми се видя newsm78.
1 ванилия
1 ч.ч. нарязани орехи

Начин на приготвяне :

Разделят се белтъците от жълтъците. Белтъците се смесват със захарта, брашното, орехите, размекнатото кр. масло и ванилията.Слага се в намаслена и набрашнена тавичка, пече се на около 170 гр., при мен стана готов за около 30 мин.. Жълтъците се разбиват с 1 ч.ч. пудра захар и с този крем се намазва опечения сладкиш. Връща се във фурната само докато се стегне крема /суши се/ - аз суших на 90-100 гр. около 10 мин., проверявах дали е хванало коричка. Поръсва се с настърган шоколад или шоколадови пръчици. /това още докато не е изсъхнал крема/ - нямах шоколад и затова поръсих с орехи, пак си е вкусно .

Забележка : Аз разбих маслото със захарта до побеляване.Прибавих белтъците rазбити на сняг,орехите и брашното/ в него разбърках ванилията/. Всичко се разбърква добре и се изсипва в малка тавичка,намазана с масло и посипана с брашно .Пекох в умерена фурна - 180 гр. на моята фурна..Не знам какво ще се получи , ако просто се смесят белтъците с всички останали продукти, страх ме е да пробвам .Все си мисля, че белтъците трябва да се разбият на сняг newsm78.Както и да е, приготвен по гореописаният начин сладкиша стана наистина вкусен .
Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар