Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

събота, 18 септември 2010 г.

Орзо с пилешко, гъби и грах


Орзо е вид паста, подобна на кус - кус.За първи път приготвям ястие с орзо, но няма да е за последен - много добре се получи.Има различни рецепти в нета, най- вече за салати с орзо, но на мен ми се приготвяше основно ястие, затова импровизирах.Съпругът ми поиска допълнително, и то на два пъти - това за мен е напълно достатъчно , за да включа ястието в блога :).

Необходими продукти за 4 порции :

1 1/2 чаша орзо
200-300 грама пилешко - сварено и обезкостено
4 с.л. консервиран грах
3 с.л. мариновани гъби
1 малка глава лук
100 гр. настърган кашкавал
3-4 с.л. зехтин
1/2 ч.л.риган


Орзото се сварява в подсолена вода , като спазвате указанията на опаковката.Докато ври в зехтина запържвате лука, като стане прозрачен добавяте гъбите, но само за няколко минути, не ги пържете много, 2-3 мин. са достатъчни.Пилешкото се нарязва на малки парченца.
Орзото се прецежда и се слага в съда, в който ще се пече / аз използвах тавичка от йенско стъкло/.Към него се добяват запържените лук и гъби така както са си с мазнината, пилешкото, граха, ригана и хубаво се разбърква.Отгоре се поръсва с кашкавала и се запича за кратко, докато кашкавала се разтопи .

Няма коментари:

Публикуване на коментар