Аелис

Аелис
Много обичам да готвя и искам да споделя тази си страст с вас!

вторник, 18 януари 2011 г.

Сърцето на Лаура


Много обичам шоколад!Може и да не ви го казвам за първи път, но това си е самата истина:))).Ако основат дружество на анонимните шокохолици - аз ще съм почетен член:))).
Това шоколадово изкушение заслужава по- хубава снимка и при първа възможност ще я сменя - не съм виновна, че не остана нищо за дневна снимка, Йоли е виновна с нейните вкусни рецепти:))).Много нейни неща съм изпробвала, всичките до едно - вкусотии, затова , като "цъкнете" да видите източника, разгледайте и другите й рецепти - ще е добре похарчено време;).

Необходими продукти за 8 бр.:

200 г натурален шоколад
200 г масло
140 г захар
40 г брашно
4 яйца
2 ванилии

Приготвяне

1.Стопете на водна баня шоколада,маслото и захарта. Оставете сместа да се охлади.

2.Разбийте леко яйцата с вилица и ги разбъркайте с шоколадовата смес. Накрая добавете ванилията и брашното.

3.Намажете с масло и посипете с брашно алуминиеви формички за мъфини за еднократна употреба( аз използвах огнеупорни купички). Сипете шоколадовото тесто в тях и поставете формичките във фризера поне за 1 час преди печене.

4.Изпечете сладкишите в предварително загрята фурна на 220гр. само за 10-12 мин. Спазвайте абсолютно температурата и минутите при печенето. Целта е бързо да се получи твърда обвивка,а вътрешността да остане течна(тук ще отворя една скоба- на мен изпичането ми отне 13 мин., на 12-тата в центъра все още беше съвсем течно кексчето, затова го оставих още минута - в това няма нищо чудно, печките са различни, явно моята е по- щадяща от тази на Йоли - съветът ми е да се придържате към минутите, които тя е дала, тъй като целта е отвътре кексчето да остане течно).

Това е един изключителен десерт. Много лесно се приготвя и е удобен,защото може да си стои във фризера ви и за го изпечете когато ви се дояде нещо сладичко. Препоръчвам ви го наистина горещо.

Това е - рецептата копирах съвсем точно, защото с рецептите на Йоли е така - не е необходимо нищо да се променя:).Много удобен десерт е - когато очаквате гости и имате замразени кексчета във фризера - ще ги сразите с това сладкишче с течно шоколадово сърце.

Приятно готвене и още по- приятно похапване!

Източник

2 коментара:

  1. На мен не ми се получиха...хванаха коричка отгоре(на 15 минута) а когато реших да обърна, само се развали коричката(пукна се) и сместа изтече... Реших, че брашното е малко!

    ОтговорИзтриване
  2. Намокри ли купичките , преди да сложиш сместа?Може би още минута- две печене им е трябвало, при мен отне точно 13 мин., но печките са различни и оттам понякога възникват трудности с определянето на време за печене.

    ОтговорИзтриване